Powered By Blogger

کون تنگ


خیلی واقعیت ها تلخ است زمونه خراب کرد من وتو!
دوستان یک بار در شیراز یک دختر ۱۴ ساله افغانی کردم هنوز ان حال کردن و کوس و کون کردن ان صبح را فراموش نکردم

 مثل همین کلیپ کردمش اگر وقت داشتم خا طره اش را مینویسم  این کلیپ ادامه داره
 وقتی داشتم نفیسه را از کون تنگ میکردم برادر کوچکتر امد روی پشت بام

که کیر من تا دسته تو کون نفیسه بود و اخ و اف زده بود بالا وقتی که سر خر این منظره را دید
غیرتی شد من هم در دهنش را گرفتم و شورتش کشیدم تا زانو پایین و سر کیرم تف زدم
با فشار کردم تو کونش که پاره شد و کیر من خونی شد و رستم از حال رفت و نفیسه شوکه شده بود
صبر کن ویدیو میاد عزیز



واااااااااي عجب پاهاي خوش تراشي داشت
يه گرم گوشت اضافي رو بدنش نبود

ساق پاي کشيده
شيکم صاف صاف
تو قسمت باسنش برجستگي داشت فقط
با اون دو تا سينه ماماني و ناز که الآن ديگه با در آوردن تاپش آزادتر ده بود و مي خورد تو چش
مي خواتم سوتينشو باز کنم دستمو بردم رو کمرش هرچي گشتم دگمهاي گيرهاي خدايا حداقل يه زيپ باشه سه نکن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!