Powered By Blogger

گایش کوس وکون جنده ژاپنی

دانلود فیلم و کلیپ سکسی نوجوان زیبای ژاپنی
کلیپ های سکسی  آماتور از کون کردن گرفته تا کوس (کس) ...
کیر.کوس.کون.کردن.گاییدن.ساک زدن.فیلم سکسی

آموزش جنسی برای تازه عروسها و تازه دامادها




     
از امروز می خوام به اصل قضیه آمیزش جنسی یا به قول مذهبیون جماع بپردازم .برای بررسی این موضوع استراتژی خاصی رو دنبال می كنم، به این صورت كه درچند مطلب آینده س..ك..س مقدماتی رو مطرح می كنم و سپس س..ك..س متوسط و بعد از اون س..ك..س پیشرفته.
س..ك..س مقدماتی از همون جایی شروع می شه كه عمده كارها، غریزی انجام می شه و هرچه س..ك..س رو پیشرفته تر بیان می كنیم ،اعمال ما هم علمی تر می شه كه قطعا لذت اون برای طرفین آمیزش بیشترمی شه.
بر اساس كتبی كه س..ك..س رو بصورت علم یررسی كردن ، ما بیست و پنج مدل آمیزش جنسی داریم كه زن و مرد قادر به انجام اون هستن.
نكته جالب اینجاس كه اونچه ما در فیلم های اصطلاحا سوپر می بینیم حد اكثر 5 یا 6 مدل رو انجام می دن، كه بعضی از اونها هم چندش آوره كه از هیچ زن یا مرد معمولی نمی شه انتظار داشت كه اون كارها رو انجام بده.
به هر حال هر چه كه در توانم باشه و عمری باقی باشه سعی می كنم كه همه 25 مورد رو اینجا مطرح كنم.
آمیزش نوع اول: این ساده ترین نوع آمیزش كه همه برا ی اولین بار اون رو انجام می دن بدین صورت كه زن در زیر قرار می گیره و پاهای خود رو به اندازه ایی كه احساس راحتی كنه باز می كنه و مرد در میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می ده

توضیح اینكه عمل دخول عملی رو می گن كه آلت مرد در مهبل زن وارد می شه
در این حالت پیشنهاد می شه كه هر از چند گاهی مرد تمام بدن خود رو با بدن زن تماس بده، ولی در این میان توجه به توانایی جسمی زن هم داشته باشه كه باعث فشار و تنگی نفس زن نشه .و چنانچه مرد دو دست خود رو بصورت ستون د رطرفین سینه زن روی زمین قرار دهد كه وزن بدن رو تحمل كنه، نتیجه بهتری عاید می شود چرا كه زن آزادی عمل و امكان تحرك بیشتری داره و البته حس لامسه زن هم بدلیل تماس قسمتهای بالای قسمت زنانگی با بدن مرد تحریك می شه.
البته بوسیدن فراموش نشه كه بهترین كار جانبی در این نوع آمیزش ،بوسیدن زنه.
زن هم می تونه با نشان دادن علاقه به بوسیده شدن و كمك به حركا ت بالا و پایین مرد و كشیدن نفس های عمیق و با احساس مرد رو تحریك كنه.

میزان لذت جنسی در این وضعیت 70 به 30 به نفع مرد می باشد

آمیزش جنسی2
آمیزش نوع دوم :به این نوع آمیزش ،پهلو به پهلو می گن ،به این صورت كه هم مرد و هم زن به پهلو خوابیده و عمل دخول رو انجام می دن.البته می شه نوع اول رو به این نوع پیوند زد یعنی به همون صورت كه مرد روی زن قرار گرفته به پهلو بخوابند.در مورد نحوه قرار گرفتن دست و پاها ،باید اون رو به عهده خانم گذاشت تا اونطوری كه راحته، رو انتخاب كنه ولی من به این صورت پیشنهاد می كنم: فرض رو بر این می گذارم كه مرد به پهلوی چپ می خوابه
مرد كاملا در میان پاهای زن قرار می گیره و زن پای چپ خود رو به پشت مرد می بره در این حالت مرد می تونه با دست راستش كه آزاده، باسن زن رو نوازش كنه كه تو تحریك زن هم موثره.برای اینكه وزن بدن مرد پای دیگه زن رو آزار نده اون باید سنگینی وزنش رو روی دست چپش بندازه و اون رو حایل بدنش بكنه و البته می تونه دستش رو از پشت گردن زن عبور بده و پهلو و پشت و در صورت امكان قسمتهایی از سینه زن رو نوازش بده.
به هرحال بوسیدن رو فراموش نكنید

در این حالت از اونجائیكه اكثر نقاط بدن مردو زن با هم در تماس هستن لذت بیشتری عاید طرفین می شه و نظر به اینكه زن متحمل فشاری نمی شه وآزادی عمل مناسبی داره
میزان لذت جنسی 50به 50 به نفع دو طرف می باشد
آمیزش جنسی 3




آمیزش نوع سوم :دراین نوع آمیزش، بدن مرد و زن كمترین تماس رو با هم دارند یعنی تقریبا حس لامسه لذتی نمی برد.
این روش رو معمولا برای ایجاد تنوع یا رفع خستگی بدنی در حین س..ك..س پیشنهاد می كنند.در این نوع آمیزش زانوها و كف دستان زن روی زمین قرار می گیرد و دستها بصورت ستون شده و وزن بدن روی دستها و زانوها تقسیم می شود.مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می دهد.این روش چنانچه روی تخت انجام می شود بهتر است كه زن در لبه های تخت قرار گیرد و مرد بصورت ایستاده دخول رو انجام دهد تا امكان تحرك بیشتری داشته باشد.برا ی اینكه زن لذت بیشتری ببرد پیشنهاد می شود كه مرد در حین آمیزش با یك دست قسمتهای بالایی مهبل رو به آرامی ماساژ دهد. میزان لذت جنسی در این وضعیت 60 به 40 به نفع مرد می باشد.

آمیزش جنسی 4




آمیزش نوع چهارم: این روش ،روشی می باشد كه خانم ها از اون استقبال بیشتری می كنند. در این روش مرد دراز كشیده و زن طوری روی آلت مرد می نشیند كه عمل دخول انجام شود بدن زن نسبت به مرد زاویه 90 درجه می گیرد .در این نوع آمیزش خانم ها آزادی عمل بیشتری دارند و عمل حركت آلت در مهبل رو در كنترل خود دارند از طرفی چون زاویه مناسبی دارند این احساس رو دارند كه همه آلت مرد بطور كامل داخل مهبل جای گرفته است.
ولی این روش اگر به دلیل هیجانات حاصل از س..ك..س به آرامی انجام نشود و زن تمام وزن خود را روی بدن مرد متمركز كند، باعث پاره شدن مویرگ های موجود در قسمت های پایینی آلت و مثانه می شود كه در دراز مدت برای مرد مشكل ساز می شود.

در این روش نیز، مرد می تواند برای ایجاد لذت بیشتر در خانم، سینه ها و قسمت های بالای مهبل رو به آرامی ماساژ دهد.

لذت جنسی در این روش 60 به 40به سود خانم می باشد

آمیزش جنسی 5

آمیزش نوع پنجم:این نوع آمیزش رو پهلو به پهلو از پشت می گن.در این روش زن به پهلو دراز كشیده و مرد نیز پشت اون دراز كشیده و عمل دخول رو انجام می ده .
در این روش قسمت ها ی پشت زن شامل پشت و كمر ، باسن و قسمتهایی از پشت پا با بدن مرد تماس داره و تحریك می شن.مرد در موارد تكمیلی روش، باید گردن و لاله گوش زن رو ببوسد یا بلیسد ولی در مورد لاله گوش معمولا استفاده از دندون پیشنهاد می شه و اصطلاحا باید اون رو گاز گاز كرد. البته بدور از خشونت.
با دست آزاد هم ماساژ سینه خانم كارساز می باشد و البته زن نیز با دست آزاد خود می بایست باسن و ران مرد رو نوازش كند
میزان لذت جنسی در این روش 50 به 50 به سود طرفین می باشد.


آمیزش جنسی 6



آمیزش نوع ششم:این روش رو می شه به نوعی ادامه روش چهارم دونست كه اون مضراتی كه برای مرد در روش چهارم گفته شد در این روش منتفی شده است.

نحوه عمل به این صورت می باشد كه زن روی مرد قرار می گیرد بر عكس روش اول.پس از اینكه زن آلت مرد رو به داخل مهبل هدایت كرد روی مرد دراز می كشه و عمل رفت و آمد آلت داخل مهبل رو انجام می ده.در این روش از اونجاییكه مرد امكان تحرك كمتری داره وظیفه زن سنگین تر می باشد و باید با بوسیدن مرد و ماساژ سینه ،مرد رو تحریك نماید.این روش چون كل عمل جنسی در اختیار و كنترل خانم می باشد بیشتر مورد استقبال خانم ها قرار می گیره خصوصا اگر در اوج آمادگی جنسی باشند .

در این روش مرد برای اینكه خانم لذت بیشتری برد می تونه با دست هر دو سینه زن رو ماساژ بده و یا در مواقعی كه سینه های زن به صورتش نزدیكه ،نوك سینه ها رو میك بزنه كه برا ی خانم ها بسیار لذت بخش می باشد

میزان لذت جنسی در این روش 80 به 20 به نفع خانم ها می باشد

آمیزش جنسی ویژه دوران بارداری

عمل جنسی رو نباید به خاطر بارداری خانم تعطیل كرد و فقط هر چی كه بچه در داخل رحم بزرگتر می شه باید احتیاط بیشتری كرد كه نه اون تو شكم مادر دچار مخاطره بشه و نه اینكه مادرآسیب ببینه.در این جا چهار روش رو مطرح می كنم كه بیشتر برای زمان نزدیك به پایان دوران بارداری استفاده می شه چرا كه قبل از اون شما می تونید با خیال راحت س..ك..س معمول خودتون رو داشته باشید.فقط حواستون باشه كه خانم رو مجدد باردار نكنید




آمیزش نوع هفتم
این روش ،روشی مابین روش چهارم و ششم است كه قبلا مطرح شده ولی چرا؟
در روش چهارم داشتیم كه زن بطور عمود رو آلت مرد می شینه و آلت رو به داخل مهبل هدایت می كنه و از مضرات اون این بود كه با تمركز وزن زن در اطراف آلت مرد باعث پاره شدن مویرگ های اطراف آلت مرد می شود

حال كه زن باردار می باشد و وزن بچه هم به وزن او اضافه شده این روش مخاطه آمیز تر می شه.
در روش ششم هم داشتیم كه پس از آنكه زن روی مرد قرار گرفت و آلت رو به داخل مهبل هدایت كرد روی مرد دراز كشیده و عمل جنسی رو ادامه دهند با توجه به اینكه شكم زن برآمده می باشد و از طرفی سنگینی بدن روی بچه داخل شكم فشار وارد می كند این روش به این شكل نیز خطرناك است
پس این دو روش را بطور تركیبی استفاده می كنیم به این صورت كه زن رو مرد قرار می گیره و آلت رو به داخل مهبل هدایت می كنه و بدن رو كمی به سمت جلو خم می كنه كه با توجه به اضافه وزن درقسمت شكم به حال تعادل برسه و البته روی مرد هم نباید دراز بكشه.
این طوری نه به بچه فشار وارد می شه و نه به مرد

آمیزش نوع هشتم
این روش شبیه روش سوم هست و برخلاف اینكه در حالت عادی اون رو پیشنهاد نكرده بودم ولی در زمان بارداری روش مناسبی می باشد.به این صورت اجرا می شه كه زن كف دستها و زانوها را روی زمین قرار می دهد( درست مثل زمانی كه بچه ها با پدرهاشون اسب بازی می كنن) و مرد پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می ده ولی از اونجا كه شكم زن سنگین شده كمی مشكل ساز می شه پس چندتا بالش در زیر شكم خانم قرار دهید تا وزن خود رو روی بالش بیندازد

آمیزش نوع نهم
این روش كاملا شبیه روش پنجم می باشد بدین صورت كه مرد و زن به پهلو دراز می كشند و مرد در پشت زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام میدهد

آمیزش نوع دهم
این روش همانند روش اول می باشد با كمی تفاوت.در روش اول داشتیم كه زن زیر می خوابید و پاها را به مقداری كه احساس راحتی كند باز می كرد و مرد میان پاهای زن قرار گرفته و عمل دخول رو انجام می داد .در این روش هم زن دراز می كشد و پاها رو كمی بالا می برد و مرد در كنار زن دراز می كشد بوریكه بتواند پاهای خود رو اززیر پاهای خانم عبوردهد و عمل دخول رو انجام دهد در این حالت برای اینكه خانم احساس خستگی در پاها رو نداشته باشه بهتر است كه اونها رو روی رانهای مرد قرار دهد.


شاید شما كه تجربه زندگی مشترك رو دارید و احتمالا دارای فرزند هم هستید روش های دیگری رو نیز امتحان كرده باشید یا اینكه فكر می كنید روشهای دیگری هم هست .
حق باشما می باشد ولی حواستون باشه هرروشی كه برای جماع كردن استفاده می كنید نباید به هیچ عنوان باعث فشار اومدن به شكم زن باردار بشه و یااینكه زن رو مجبور به تحمل وزن شكم بكنه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!