Powered By Blogger

عکس سکسی و خاطره سکسی

مرکز دانلود کلیپ سکسی ایرانی و جنده افغانی یا پاکستانی , عربی عکس سکسی دختران بهترین سایت مجانی و اسان سکسی فارسی زبان میباشد
موفق باشيد سیاوش
http://iranpress3gp.blogspot.com/

کلیپ انلاین سکسی کون کردن یه دختر سکسی با پستونهای ناز اون عکس این دختر سکسی
یک وبلاگ پر بارسراغ دارم که به دوستان معرفی میکنم امیدوارم خوشتان بیاد بهترین سایت سکسی
هر عکس سکسی که دلت بخواد داخلش هست


imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

 Amateur Pics 002

391mb
500pics


http://ul.to/00lbnr31
خاطره همجنسگرای یا همجنس بازی با سکس فامیلی یا بده بسون یا کیر کون بازی
فرستنده میلاد ترکه در ادامه مطلب


روزدوشنبه بود که رفتم خونه داییم،معمولاازبین دایی هام ازداییم محمود خیلی بیشترخوشم میاد اونجا که میرم خیلی راحتم ومیشه گفت که یه جورایی برام تفریح حساب میشه.ازاونجایی که من خودم کونیم اما نه به طورحرفه ای(هنوزکسی منو نکرده بود)اماخودم خودارضایی میکردم.ازشماچه پنهون،خیلی موقع ها از خیار استفاده میکنم به طوریکه تقریبا سه چهارم یه خیار25سانتی کلفت روتوکونم جا دادم.ازاشیایی مثل هویج،بادمجون وشیشه نوشابه هم استفاده میکنم. در ضمن من میتونم کف دستم روکامل بذارم توکونم.ازاین حرفا بگذریم خیلی وقت بود دنبال یکی میگشتم که یه حال درست وحسابی بهم بده،اما می ترسیدم برم سراغ غریبه گفتم یه وقت شرمیشه برام.به سرم زد برم سراغ فامیل.یه دفعه میلاد،پسرداییم محمود به سرم زد که از سرو وضعش معلوم بود که کیر خوبی داره.
گفتم ازاین به بعد گیرمیدم به این خونه تا بلاخره این پسره منو تور کنه.

یه مدت که این کارو کردم،دستم اومد که یارو هم به ما نظرداشته.
گفتم نونم توروغنه.شبها همش کیرم شق بود،یه طوری شده بود که شبا خواب کیر میدیدم.گفتم دیر یازود این آقا پسرکیرشو توکون ما میکنه.
خلاصه یه روز رفتم خونشون وتاشب موندم .بعد میلاد بهم گفت:که امیر،فردا کاری داری؟(رشته ام ریاضی فیزیکه ودرسم بد نیست.)بهش گفتم یکم درس دارم.
بهم گفت:ول کن بابا الان آخرشبه دیگه نمیشه بری خونه.خلاصه یکم اصرارکرد و
آخرش راضی شدم.یه زنگ به خونه زدم وگفتم که شب نمیام خونه.
آقا شب،یه فیلمی گذاشتن و همه نشستن پای فیلم.من که دیدم همه نشستن،گفتم منم بشینم نگاه کنم.یه دفعه دیدم میلاد یه پتو برداشت وگفت بیا پیشم هوا سرده کسی به حرفاش شک نکرد چون همه رابطه منو میلاد رو،رابطه پسردایی و پسرعمه میدونستن.رفتم پیششو پتورو کشید.همه تو بهر فیلم بودن که دیدم میلاد داره
با دست و پام بازی میکنه.اولش باور نکردم اما بعدش فهمیدم که بله آقا دست بکار شده.اون میدونست که تو جمع،نمیتونم چیزی بهش بگم. دیدم همینطوری داره میاد بالا هُل شدم،خودمو زدم به خواب،اینقدر پیشروی کرد تا رسید به کیرم ،کیرم
شق شق شده بود،مثل چوب.باخیال راحت دستشو گذاشت روکیرم.من که چشام رو بسته بودم،ولی فکر کنم که منو دید که خوابیدم ازفرصت استفاده کردودستشو کرد توشلوارم.دیگه تحمل نکردم،تا دستشو رو کیرم گذاشت آب کیرم ریخت.آقا حساب کاراومد دستش.که من بیدار بودمو خودمو زده بودم به خواب.
دوباره دستشو گذاشتویه باردیگه برام جق زد.دوباره آبم ریخت.دیگه کیرم درد گرفته بود.بعد یواش تو گوشم گفت:منم عین خودتم. حالا نوبت تویه.بعد دستمو گرفتو گذاشت روکیرش گفت یالا. عجب کیری بود فکرکنم یه دوبرابری از کیرم دراز ترو کلفت تربود. دیگه دیدم کارازکار گذشته وشروع کردم وبراش جق زدم
آبش ریخت رودستم.ازحال رفت،بعداز چند دقیقه گفت فردا به حساب هم میرسیم.
به به آقا هم عین من کونی تشریف دارندومنظورش50_50بود.
همه خوابیدن اما من خوابم نبرد همش به فکر فردا بودم که میخواست چکار کنه.
خلاصه برای من شب به زورصبح شد.
بیدار شدم دیدم میلاد از حموم اومد بیرون،بهم گفت من کونمو تمیز کردم،توهم برو تمیز کن.
بعد باصدای بلند گفت:امیر جان اگه می خوای بری حموم،دیگه چرا اجازه میگیری؟بعد هُلم داد داخل حموم.
آقا تمیز کاری رو کردمواومدم بیرون.بهش گفتم الان کجا بریم؟گفت:
تو اتاقم درروقفل میکنیم،من اول میرم بعدش تو بیا دنبالم.
یکم خجالت میکشیدم اما به خودم گفتم دیگه تموم شد،حالا به آرزوم رسیدم.
اون رفت یه بستنی هم باخودش برد بعد از مدتی رفتم داخل اتاق.
بهم گفت:خوب آقا امیر لخت شو.لخت شدم بعدشم اون لخت مادرزاد شد.
یه اسپره خوشبو کننده داشت به دهن هامون زدیم،بعد اومد یه لبی ازم گرفتو زبونشوتا آخر کرد تو دهنم یه حالی کردمممممممممممم.دیگه خجالتو گذاشتم کنار منم شروع کردم به بازی کردن با بدن ودهنش.
گفت:بسه ورفت وبستنی روآورد ومالیدش به کیرم وشروع کرد به ساک زدن
بهش گفتم من تحمل ندارم آبم می ریزه.گفت باشه و رفت اسپره دندون مادرش رو آورد.زد به کیرم بعد از یه دقیقه سرشد.
دوباره شروع کرد به ساک زدن،دیگه چیزی حس نمیکردم.
یکم که ساک زد گفت:یلا منو بکن. به خودم گفتم یکی رومیخواستم منو بکنه .این که بدتر ازمنه بهش گفتم من بلد نیستم توبکن.گفت:بلدنیستی بکنی؟!!!!! دیگه بلد بودن میخواد کیرتو بکن داخلو درش بیار.بهش گفتم دوست ندارم من میخوام تو منو بکنی،من که نیومدم بکنمت،تو منو گرفتی دِبگیربکن دیگه.
گفت باشه تو5دقیقه بکن بعدش من میگایمت.گفتم باشه.
آقا خلاصه یه طوری کردم تو کونش،درآوردم،دوباره گذاشتم تا یکم افتادم روی دور.بهش گفتم دیگه بسه نوبت تویه.راضی شد.
گفت:باشه خودت خواستی،حالا بگو ببینم بگایمت یا آروم بزنم.
گفتم:طوریکه کونم پاره بشه.
گفت:باششششششششششششششششه.
دولاشو،کونتم بده بالا،یکم کونموتنظیم کرد بعد اومدکیرش رو بذاره داخل،وای خدا عجب دردی داشت،کیرش کلللللللللللللفت بود.میخواستم جیغ بزنم که دهنمو گرفت وگفت صدات درنیاد،می فهمن.خودمو نگه داشتم،خلاصه بعداز چند تا فشار،افتاد رو دور ومثل وحشی ها افتاد به جون کونم.
داشتم میمردم.یه4-5دقیقه ای همین طوری زد بعد کیرشو درآورد3تا ازانگشتاشو کرد داخل،دید بازهم جاداره 4تا انگشت گذاشت.دید بازم جاداره گفت:امیربذارم؟
گفتم:بذذذذذذذذذذذذذذار
کف دستشو به زور برد داخل و نگه داشت وداخل کونمو زیرو روکرد،بعد درش آورد.گفت بخواب روشکمت میخوام تلمبه بزنم.
بلافاصله خوابیدم،کیرشو میکرد داخل وتا تخم میبرد.یه دست هم روکمر
خوابوندم و دوباره کونمو گایید.
دیگه کونم درد گرفته بود وکاملا گاییده شده بودم.
گفت:بشین
بلافاصله نشستمو دیدم کیرش رفت تو دهنم.سرمو بادستاش گرفته بود و کیرشو چند بارتو دهنم عقب وجلو کرد.
یه دفعه حس کردم یه چیزی بافشار خیلی زیاد به دیواره های دهنم برخورد کرد.
بلللللللله، آب کیرش بود.تواون حال و هوا چیزی حالیم نبود و چیزی بهش نگفتم آبش یه مزه شوری میداد
یه بوی باحالی هم میداد.خلاصه این آب رو یکم مزه کردم، بعد تفش کردم.
بعدش بهم گفت:بده برات جق بزنم، میخوای کجا بریزیش،تو دهنم یا توکونم.
گفتم توکونت بریزم،مریض نمیشی؟ گفت: بعد می شورمش گفتم باشه.
گفت:هرموقع حس کردی داره میاد بذارش تو کونم.
زد زد تا کیرمو کردم تو کونش و آبمو تا آخرین قطره ریختم داخل.
درش آوردم،بهم گفت راحت شدی؟بهش گفتم:حال کردم.
دوسه ساعت بعد با میلاد وخونوادش خداحافظی کردم ورفتم.
میلاد بهم گفت:هرموقع هوس کردن به سرت زد،من هستم.
بهش گفتم:هرموقع کونم خارش گرفت،میدم بخارونیش.
(من ومیلاد تا حالا با هم رابطه داریم)


آویزون، سکاف، سکس، خاطره سکسی، عکس سکسی، سکس، ایران، لینک سکسی، دختر، فیلتر شکن، داستان سکسی،

مرکز دانلود کلیپ سکسی ایرانی و جنده افغانی یا پاکستانی , عربی عکس سکسی دختران بهترین سایت مجانی و اسان سکسی فارسی زبان میباشد
موفق باشيد سیاوش
http://iranpress3gp.blogspot.com/

کلیپ انلاین سکسی کون کردن یه دختر سکسی با پستونهای نازاون عکس این دختر سکسی
یک وبلاگ پر بارسراغ دارم که به دوستان معرفی میکنم امیدوارم خوشتان بیاد بهترین سایت سکسی
هر عکس سکسی که دلت بخواد داخلش هست


دوستیابی، دوست یابی، کس ،کیر،پستون، چوچوله، جیگر ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!