Powered By Blogger

عکس‌ سکسی‌ و داستان سکسی‌ جام جم آنلاین



تجاوز تربیت شدگان حکومت اسلامی به زن افغان

۹۵درصد "اراذل و اوباش" تربیت شدگان حکومت اسلامی اند
فرمانده نیروی انتظامی تهران: 95 درصد اراذل دستگیر شده در طرح امنیت محله محور کمتر از 25 سال سن دارند

هتک حرمت زن جوان مقابل چشم دختر 5 ساله اش
چهار تن از اراذل و اوباش که پس از بی‌هوش کردن مرد سرایدار، همسرش را مورد آزار و اذیت قرارداده بودند، تحت‌ تعقیب قرار گرفتند و یکی از آنها دستگیر شد. شوهر این زن بعد از این حادثه چند بار تصمیم به خودکشی گرفته، اما همسرش متوجه شده و او را نجات داده است.

به گزارش جام جم آنلاین، پانزدهم اردیبهشت امسال یک مرد افغان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار از چهار مرد سارق شکایت کرد. شاکی گفت: چند سال است با همسرم سرایدار باغ خانوادگی در یکی از محله های این شهر هستیم. شب هنگام همراه همسر و دخترم متوجه صدا شدیم و گمان کردیم سروصدای گربه های باغ است. دقایقی بعد فردی محکم به در خانه کوبید، وقتی در را باز کردم چهار مرد که قمه و چاقو داشتند، مرا به کناری انداخته و به زور وارد باغ شدند.

وی اضافه کرد: متهمان ابتدا سراغ همسر و دختر خردسالم رفتند و آنها را به اتاق سرایداری و مرا هم به اتاق دیگر منتقل کردند. هر چه التماس کردم به خانواده ام کاری نداشته باشید، بی فایده بود. مهاجمان پس از بستن دست و پایم، مرا آن قدر کتک زدند که بی هوش شدم. مرد شاکی یادآور شد: ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم به سختی دست و پایم را باز کردم و با رفتن به اتاقی که همسر و فرزندم محبوس بودند، مشاهده کردم همسرم به شدت زخمی و بی هوش است و دخترم با دست و پای بسته وحشت زده شوکه شده و حرف نمی زند.
شاکی اضافه کرد: سراسیمه به خیابان آمدم، همسایه ها با شنیدن فریادهایم به کمکم آمدند و همسرم را به بیمارستان منتقل کردیم. مرد سرایدار خاطرنشان کرد: همسرم وقتی در بیمارستان به هوش آمد، وحشت زده بود، او عنوان کرد مهاجمان شرور او را مقابل دختر پنج ساله ام، مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داده و با چاقو زخمی اش کرده اند. شاکی ادامه داد: مردان آزارگر بخشی از وسایل خانه، لوازم صوتی و تصویری، پول، کارت های بانکی من و همسرم و دیگر وسایل قیمتی را سرقت کرده و متواری شدند.
 
در پی این شکایت و دستور قضایی از سوی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهریار تحقیقات گسترده کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سارقان آزارگر آغاز شد. ماموران ابتدا به تحقیق از همسر مرد شاکی پرداختند و او ماجرای تلخی را که برایش رقم خورده بود بازگو و عنوان کرد بعد از این حادثه چند بار تصمیم به خودکشی گرفته، اما همسرش متوجه شده و او را نجات داده است.

۱ نظر:

  1. ناشناس۲۰:۰۴

    یه خانم خوشگل برای دوستی میخوام.علی 30ساله. Aliabdi414141@gmil.com

    پاسخحذف

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!