Powered By Blogger

یا زنها دررابطه معقدی ارضا میشوند؟

مرکز دانلود کلیپ سکسی ایرانی و جنده افغانی یا پاکستانی , عکس های سکسی خارجی عربی عکس سکسی دختران بهترین سایت مجانی و اسان سکسی فارسی زبان میباشد
موفق باشيد 
سیاوش دل سوز

http://iranpress3gp.blogspot.com

 یا زنها دررابطه معقدی ارضا میشوند؟
در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در سکس مقعدی یا آنال سکس در ابتدا زن درد دارد و از این کار لذتی نمی برد. به مرور زمان و هنگامی که اسفنکتر یا دریچه مقعد شل شد به دلیل احساس پر و خالی شدن انتهای روده بزرگ احساس لذتی به زن دست می دهد ولی از این طریق امکان ارضای جنسی زن وجود ندارد و زن ارضا نمی شود.

مکانیسم لذت آنال سکس مثل دفع مدفوع است یعنی فرد هنگامی که در انتهای روده بزرگ خود یا رکتوم مدفوع دارد دچار احساس تنش می شود و زمانی که این مدفوع دفع شد این احساس تنش از بین رفته و ارامش حاکم می شود. در انال سکس به دفعات این احساس تنش و آرامش تکرار می شود و فرد ممکن است لذتی را تجربه نماید ولی امکان به ارگاسم رسیدن نیست. لازم به ذکر است احساس ذکر شده به هیچ وجه قابل مقایسه با احساس لذت سکس صحیح نیست و فرد ارگاسم را تجربه نمی کند.
نکته ای که وجود دارد بحث فیلمهای سکسی یا پورنو می باشد. در کلیپهای سکسی و فیلمهای پورنو متاسفانه سکس صحیح یا رابطه جنسی صحیح نمایش داده نمی شود و بعنوان درمانگر مسایل جنسی و کسی که آموزش سکس را ارایه می دهد توصیه می کنم افراد بعنوان آموزش این کلیپها را مورد استفاده قرار ندهند.

فیلمهای عاشقانه و با ارزش سینما هیچگاه انال سکس یا سکس دهانی را به نمایش نمی گذارند بلکه پیش نوازش و سکس تناسلی را به تصویر می کشند و جنبه آموزشی بهتری دارند. موارد بسیار زیادی از اختلافات زناشویی نشات گرفته از رفتارهای غلطی است که افراد با دیدن کلیپهای سکسی موبایل یا ماهواره فراگرفته اند و بدون توجه به جنبه دوسویه بودن رابطه جنسی و احترامی که طرفین باید برای هم قایل باشند آنها را اجرا می کنند و باعث نارضایتی طرف دیگر رابطه می شوند. همچنین آنچه در این کلیپها به نمایش در می آید جنبه غیر واقعی داشته و از حقه های تصویری نیز در ان بهره گرفته شده است. مثلا در مورد سایز الت تناسلی اقایان در برخی از این کلیپها با استفاده از پروتزها بگونه ای تبلیغ می شود که الت تناسلی مردانه باید بسیار بلند و کلفت باشد تا لذت سکس افزایش یابد ولی این باور کاملا غلط است. در واقع با استفاده از پروتز برای شخصیت مرد این فیلمها الت تناسلی با کلفتی و طول زیاد درست می شود در حالیکه اندازه طبیعی الت تناسلی در حالت نعوظ بین 12 تا 18 سانتیمتر و بطور متوسط 15 سانتیمتر می باشد.  همین موضوع برای مردانی که به تماشای این قبیل فیلمها می پردازند علیرغم داشتن الت تناسلی طبیعی این نگرانی را ایجاد می کند که الت تناسلی شان کوچک است و باعث استرس و نگرانی ایشان در رابطه جنسی می شود. یا این باور غلط را ایجاد می کند که سکس دهانی یا انال سکس جز اصلی سکس می باشد و باید حتما انجام شود تا ارضا صورت گیرد. در حالیکه همه این باورها غلط است.رابطه جنسی صحیح شامل همان اصولی است که گفته ام و شامل پیش نوازش و دخول در مجرای تناسلی می باشد. سکس دهانی یا سکس مقعدی برند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!