Powered By Blogger

عکس سکسی,دانلود فیلم سکسی و کلیپ سکسی انلاین

مرکز دانلود کلیپ سکسی وعکس سکسی دختران ایرانی و اسیای و شرقی و غربی
بهترین سایت مجانی و اسان سکسی فارسی زبان میباشد
موفق باشيد سياوش

سیاوش دلسوز
http://iranpress3gp.blogspot.com/


دانشمندان «خودارضایی» را برای زن و مرد بی‌ضرر و حتی مفید می دانند

کلیپ انلاین کون کردن ایرانی
عکس کلیپ


عکس بیشتر در ادامه مطلب میباشد more 




حدود سه سال پيش بود كه در يكی از محله های غرب تهران زندگی می كرديم. من در اون محل با دختری به نام رعنا كه حدود يك سال از من بزرگتر بود آشنا شده بودم. رعنا يك دختر خوشگل و خوشهيكل بود.با صورتی سفيد مثل برف و بدنی خوش تراش و بازم مثل برف.مدتی بود كه از حرفهايش فهميده بودم به سكس علاقه داره بدش نمياد با من رابطه داشته باشه.منم تو حرفهام بهش می گفتم يه روز بيا خونمون يا مثلا تو بيا از اين حرفها. مدتی گذشت تا اينكه يك روز جمعه صبح كه خونمون خالی شد منم مطمئن بودم كه تا شب هم كسی نمياد فرصت مناسب ديدم. سريع تلفن برداشتم ورعنا خبر كردم اونم به درخواستم جواب رد نداد.اومد خونمون.البته قبلش گفتم مواظب باشه كسی نبينه كه مياد خونمون. خوب اون روز اومد منم يكراست بردمش تو اتاقمو شروع كردم به نشون دادن اتاق بدهم دوتائی نشستيم رو تخت.رعنا يك دامن قرمز تنگ پوشيده بود كه تا بالای زانوهاش رو پوشنده بود و نمايش زيبائی به بدنش می داد.
و پاهای سفيدشو كه كاملا بدون جوراب بود مثل يك تيكه طلا نشون می داد كه چند وقت يكبار چشمای منو اسير خودش می كرد.و يك پيراهن تنگ قرمز هم كه نمايش جالبی به پستوناش ميداد پوشيده بود.و بند كرستش كه سياه بود از كنارش گوشه گردنش زده بود بيرون ونوك پستوناش كه مقداری متورم بود از زير پيرهنش معلوم بود.يك روژلب قرمز هم زده بود كه چشمهای هر مردی نوازش می داد. در ميان صحبت خودمو بهش نزديك می كردم.كه بدون مقدمه رفتم طرفش و لبامو به لباش چسبوندمو شروع كردم به لب گرفتن اولش خودشو كشيد عقب بعد مدتی اونم جلو زبونش در همان لحظه لب گرفتن من كرد تو دهانم ومن احساس داغی شديدی تو دهانم احساس كردم و يواش يواش ديدم كيرم داره بلند ميشه وخون توی اون مثل آتشفشان داره فوران می كنه. در همون حال دستامو دورش حلقه كردم شروع كردم به نوازش گوش و گردنش وهمينطور سينه هاش كه ديگه داشت از تو پيراهش می زد بيرون سريع بادستهام پيراهن چسبناكشو كشيدم بيرون.و ازروی كرستش شروع به بوسيدن پستوناش شدم .رعنا دستشو برد پشت كمرشو كرستشو باز كرد و پستونای بيقرلرشو انداخت بيرون و منم شروع كردم به مكيدن و ليسيدن نوك پستوناش.كه با ليسدن و مكيدن من هر چه بيشتر متورم می شدند.رعنا هم بيكار نبود با دستش كير منو از روی شلوار لمس می كرد. بعد از اين كه كاملا از پستوناش سير شدم بلند شدم و پيراهنمو در آوردم و رعنا هم زيپ شلوارمو كشيد پائين و منم از پاهام درآوردمش.و رعنا در همون حال كه من ايستاده بودم شرتمو كشيد پائين وكير منم كه حسابی شق كرده بود كرد تو دهانشوشروع كرد به مكيدن ليسيدن اون.با حركاتب منظم اونو ميبرد تو دهانش و خارجش می كرد و اين كارش هر چه بيشتر كير منو متورم ميكرد ديگه لحساس كردم آبم داره می آد. گفتم رعنا ديگه بخواب روی تخت اونم بروی كمر خوابيد و منم با يك حركت دامنشو در آوردم و شورت سياهش جلوی چشمانم نمايان شد. شرتشو از پاش درآورد و كس زيباش رو ديدم كه تازه تراشيده بودش و كاملا سفيد نمايان بود.و با زبانم به كسش حمله كردم صدای جيغ های كوتاهش كه از روی خوشی بود گوشمو نوازش می داد.وقتی به طرف چوچولش می رفتم اونو ميليسيدم به خودش تحركی می داد جيغ كوتاهی ميزد. ديدگه بايد كيرمو آماده می كردم بهش گفتم بلند شو و از پشت بخواب و كونتو بده بالا منم كاندوم كه ار قبل اماده كرده بودمو كشيدم رو كيرم تا كيرمو گذاشتم رو كسش اونو با دست زد كنار گفت نه بكون تو كنم و پرده دارم منم بی معطلی كيرمو يواش يواش كردم تو كونش كه نسباتا تنگ بود و خيلی داغ بود و شروع كردم به تلمبه زدن و بالا و پائين رفتن روی كون رعنا جوری كه تخت با حركات من تكون می خورد. ديگه احساس كردم آبم داره می اد كه كه كيرمو كشيدم بيرون و كاندومو سريع از رويش خارج كردم و ابمو با فشار بروی كون سفيدش پاشيدم . اون روز خيلی برای خوب بود چون می گفت كه خيلی حال كرده و خوشحاله و اميدواره بازم بتونيم با هم حال كنيم .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!