Powered By Blogger

عکس سکسی یک جنده خوشگل کون گنده .تلمبه زدن

مرکز دانلود کلیپ سکسی وعکس سکسی دختران ایرانی و اسیای و شرقی و غربی
بهترین سایت مجانی و اسان سکسی فارسی زبان میباشد
موفق باشيد

سیاوش دلسوز
http://iranpress3gp.blogspot.com/


دانشمندان «خودارضایی» را برای زن و مرد بی‌ضرر و حتی مفید می دانند

کلیپ انلاین کون کردن ایرانی
تلمبه زدن
یک جنده خوشگل کون گنده

 

یک جنده خوشگل کون گنده
[set2_111.jpg]
عکس سکسی تلمبه زدن

   عکس بیشتر در ادامه مطلب میباشد   -------more

کسمو باز کرد و یه لیس به چوچوله ام زد. لرزیدم. چوچوله امو انداخت تو دهنش -----
با انگشتام لای کسمو باز کردم و انگشت اون يکی دستمو تا ته کردم تو سوراخ کسم. لای پام ديگه کاملا خيس خيس شده بود. با دوتا دستام افتادم به جونه کسم ............
میخورم کس قشنگتو. بعد بهش گفتم دراز بکش بعد کسمو گذاشتم رودهنشو خودم هم شروع کردم به ساک زدنش(مدل 69) اونقدر ادامه دادیم که داشتیم ارضا میشدیم. بعد دوباره من دراز کشیدم و پاهامو داد بالا و کیرشو کرد تو کسم وای که چه حالی میداد من داد میزدم و میگفتم بهرام جون محکمتر عزیزم!! اونم محکم و محکمتر منو میکرد تا اینکه دیگه ارضای من شروع شد و من داد میزدم و ناله میکردمو تنشو گاز میگرفتمو میمکیدم. اونم حسابی منو میکرد و قربون صدقم میرفت . بعد ارضای اون شروع شد







یک جنده خوشگل کون گنده
















 تلمبه زدن
اب منی ها رو با فشار ریختم توی کونش و کیرم رو اروم در اوردم




سیاوش دلسوزhttp://iranpress3gp.blogspot.com/

یک جنده خوشگل کون گنده

۲ نظر:

دوستان از گذاشتن شماره تلفن خوداری کنید!